• IZOLA 91.7 MHz
  • PORTOROŽ 107.9 MHz
  • ANKARAN 91.7 MHz
  • KOZINA 105.1 MHz
  • KOPER 91.7 MHz
  • ILIRSKA BISTRICA 106.3 MHz
  • PIRAN 106.2 MHz
  • KOPER IN OKOLICA 95.6 MHz
  • KOPER 107.9 MHz
ŠALARA  14:39
z vami // Klara Beltram   
v oddaji // Na poti domov
vrti se // SUMMER JAM   avtor // THE UNDERDOG PROJECT
STUDIO 05-6680-800
SMS 031-533-288
RADAR 080 107 9

MotoGP na Caprisu - blog #003

Prihaja vikend, en tistih, ko moramo samo čakati. Šele 8. aprila se Motogp vrne na dirkališče, tokrat v Argentino, kar pomeni, da se bo vaše nedeljsko druženje podaljšalo v večer.

Medtem pa lahko malce naglas (četudi napisano) razmišljam o migracijah dirkačev. Spomnim se, da se je nekoč to pletlo poleti, v zadnjih letih pa se je premaknilo že na sam začetek leta. Zakaj, je povedal Lin Jarvis v pogovoru za Crash.net. Ekipe raje uredijo zadeve pred drugo polovico sezone, saj se lahko potem dlje časa pripravljajo na novo sezono, kar vključuje logistiko, finance in kader. Zato pa so nekateri že podpisali s tekmovalci, ki jih ne gre izpustiti.

Pri Linu Jarvisu se tudi vse skupaj začne. Povedal je, da se je Herve Poncharal (Tech3) odločil za prekinitev sodelovanja z Yamaho po 20 letih, ker so mu pri KTM ponudili boljši paket (najverjetneje tudi tovarniško ali vsaj delno podporo in boljšo finančno sliko), saj bi avstrijska tovarna rada svoje motocikle dvignila v sam vrh in to zelo resno jemljejo. Kaj se bo zgodilo s satelitskima Yamahama, ostaja v zraku, četudi so se pri Marc VDS že močno ogreli zanje.

S tem pa se poraja vprašanje, kaj bo z dirkači.

Johann Zarco: Trenutno najbolj vroča roba si želi sedež v uradni tovarniški ekipi. Honda Repsol mu je to že ponudila, četudi ga kličejo v Suzuki (s katerimi se je pogovarjal že ob samem prehodu iz Moto2 v Motogp). Oboje bi ga uspelo zanimati, vsekakor pa je Hondina ponudba veliko bolj mikavna.


Dani Pedrosa: Ni še podpisal in ni skrivnost, da bi bilo zanimivo (ali pa že čas), v kolikor bi zapustil ekipo, kjer služi že od leta 2006. Nekateri mu še niso opravičili dejstva, da v 11 letih še ni dobil naziva prvaka. Za nameček: Marc Marquez ga je v številu zmag že prehitel, četudi dirka 7 let manj. Sponzor Repsol je bil od nekdaj na njegovi strani. Španec, v španski ekipi, močan španski sponzor, ki odlično razvija motor in je »neškodljiv«, saj tu in tam še zmaga kakšno dirko, so le pozitivni dejavniki. Njegove izkušnje bi bile zlata vredne tudi za Aprilio, Ktm ali Suzuki – ekipe, ki si zelo želijo razviti svoje prototipe. Vlogo bo igral tudi denar.

Cal Crutchlow: Pogodba mu poteče na koncu naslednje sezone, vendar je neposredno zaposlen pri Hondi. Če bi se Dani odselil iz garaže, bi njegov naslov rad dobil Anglež. Povedal je, da »bi bil zelo užaljen, v kolikor bi vzeli Zarcoja namesto njega, saj se je že večkrat izkazal kot sposoben, sploh pa Francoz nima izkušenj s Hondo v Motogp«. Kar je tudi res: Cal bi bil bolj logična odločitev. Vemo pa tudi, da je Cal velik strošek med padci (in vzponi) in padci (v pesek).

Andrea Dovizioso: Če bi se res odselil, glede na to, da ga snubijo iz Hondinega in Suzukijevega štaba, bi to bil velik poraz za Ducati. Imajo dirkača, ki se že drugo leto bori za naslov prvaka. Pravzaprav edini ducatist, glede na to, da so 24 milijonov evrov porabili za veliko večje ime, a veliko manjše rezultate (Jorge Lorenzo). Najverjetneje gre za medijsko izsiljevanje. DesmoDovi ne more iz Ducatija, saj so mu vendarle končno našli dober nadimek.

Jorge Lorenzo: Dejstvo je eno. 12 milijonov na sezono ne bo več dobil. No, morda je še eno dejstvo: mesto v tovarniški ekipi Ducatija bo težko obdržal. Petrucci mu diha za ovratnik in po pravici povedano bi si njegovo mesto tudi zaslužil. Kam pa lahko Lorenzo sploh gre? Po mojem mnenju čaka priložnost s strani Suzukija, saj je ekipa, ki visoko cilja in si želi »Top riderja«. Lorenzo bo konec leta na popustih, morda je to prava priložnost.

Tako pa se znajdejo na cesti dirkači kot Aleix Espargaro (ki si želi na boljši dirkalnik, saj pravi, da Aprilia ne dohaja njegovega doprinosa), Andrea Iannone, Alex Rins (četudi sumim, da utegne nadaljevati pri Suzukiju) in vsi ostali, z izjemo Marqueza, Rossija in Vinalesa, ki so uredili papirologijo do konca leta 2020.

Verjamem, da je velika želja po velikih prehodih (kot jih je pred leti naredil Valentino s Honde na Yamaho, nato Ducati in nazaj na Yamaho) s strani gledalcev, vendar so ti zelo tvegani in nihče si ne želi uničiti renomeja. To nočno moro doživlja pravkar kar nekaj dirkačev, ki pa bodo imeli v naslednjih mesecih precej težko delo – Should I stay or should I go.

 

#pametvedesnozapestje


zadnje
Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o možnih nastavitvah piškotkov

O piškotkih

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o možnih nastavitvah piškotkov

Sejni piškotki

To so piškotki, ki so potrebni za delovanje spletnega mesta.
'ngnSession' - glavni piškotek, ki vzdržuje sejo in se izbriše s potekom seje. Seja privzeto poteče po 2 urah
'OAID' - piškotek potreben za namene oglaševanja, ne shranjujemo nikakoršnih podatkov. Potreben je za preprečevanje podvojenih klikov ter dvojnega prikazovanja. Poteče po 1letu.
'ngnCookies' - piškotek, ki si za 364 dni zapomne vaše nastavitve glede piškotkov
'ngnFacebook' - piškotek, ki si za 364 dni zapomne vaše nastavitve glede Facebook piškotkov
'ngnTwitter' - piškotek, ki si za 364 dni zapomne vaše nastavitve glede Twitter piškotkov
'ngnGoogle' - piškotek, ki si za 364 dni zapomne vaše nastavitve glede Google piškotkov

Več o piškotkih


 Dovoljeno

Facebook piškotki

Piškotki za Facebook vtičnike, ki med drugim vključujejo gumb 'Všeč mi je' in možnost komentiranja izdelkov in novic. Piškotek za to storitev nastavi facebook.com v primeru, da ste to stran že kdaj prej obiskali in poteče v 2 letih.


 Dovoljeno

Twitter piškotki

Piškotki za Twitter vtičnike, ki med drugim vključujejo gumb 'Tweet' in možnost prikazovanja povezanih tweetov. Piškotek za to storitev nastavi twitter.com v primeru, da ste to stran že kdaj prej obiskali in poteče v 2 letih.


 Dovoljeno

Google piškotki

Vtičniki za Google+ platformo, ki vključuje +1 gumb. Piškotek za to storitev poteče po 6 mesecih.


 Dovoljeno