• IZOLA 91.7 MHz
  • PORTOROŽ 107.9 MHz
  • ANKARAN 91.7 MHz
  • KOZINA 105.1 MHz
  • KOPER 91.7 MHz
  • ILIRSKA BISTRICA 106.3 MHz
  • PIRAN 106.2 MHz
  • KOPER IN OKOLICA 95.6 MHz
  • KOPER 107.9 MHz
TRUŠKE  12:26
z vami // Žiga Rustja   
v oddaji // Caprisovi 6-packi
STUDIO 05-6680-800
SMS 031-533-288
RADAR 080 107 9

Marketing

Radio Capris je najbolj poslušan radio na področju štirih obalnih občin (Koper, Izola, Ankaran, Piran), pa tudi nekoliko širše (občine Ilirska Bistrica, Pivka, Hrpelje-Kozina...). Kot primorska radijska postaja, s sedežem v Kopru, je danes eden najbolj priljubljenih radiev v Sloveniji in najbolj poslušan radio na področju Obalnih občin.

Prijatelji s Caprisa se radi družimo s poslušalci. Capris je Obala! Obala je Capris! Radi smo med ljudmi, na terenu in na dogodkih. Pristen in osebni stik je vodilo našega dela. "Obala je zakon" je slogan, ki ga je Radio Capris skupaj s poslušalci uvedel v letu 2016, hitro pa je postal stalnica na vsakem koraku. Značilnosti tega čudovitega kraja, ki nas druži, povezuje in osrečuje, sicer radi izpostavljamo tudi v promocijskih kampanjah našega radia. Ker imamo radi naš kraj! Ker je tukaj najlepše! Ker tu večji del leta sije sonce! Ker ni megle! Ker je tu doma najboljša glasba ... Tako pravijo naši poslušalci. In mi se z njimi strinjamo! Obala je zakon!

Ko smo se odločali o spremembah, smo med prebivalci Obalnih občin izvedli raziskavo, da bi ugotovili, kaj je tisto, česar si v programu najbolj želijo. Koliko glasbe v določenih delih dneva, katere skladbe, kakšne zgodbe, kakšne zabavnih vsebin, koliko informativnih sklopov… Ugotovili smo, katere spremembe moramo uvesti, da naš program nikoli ne bo razočaral. Capris danes je prijatelj, ki informira, zabava, daje energijo, umirja, dela družbo, ali preprosto služi kot zvočna kulisa.

 


OGLAŠEVALCU NAJBOLJŠE!

Tako kot poslušalcem, tudi oglaševalcem želimo le najboljše!

Radio

Za razliko od drugih medijev je radio dostopen kjerkoli in kadarkoli: pri zajtrku, med službo, pri kosilu, med vožnjo, pred in med nakupovanjem. Stopnja izogibanja oglasom, za razliko od televizijskih ali tiskanih, je v radijskem mediju bistveno nižja. Če so oglasi drugačni, ali celo duhoviti, poslušalca lahko celo zabavajo in dosežejo še večjo pozornost.

Doseg in ciljanje

Radio Capris je medij z največjim lokalnim dosegom. Programske novosti v programu so k nam prinesle tudi nove načine komercialnih predstavitev. Poslovnim partnerjem svetujemo pri odločanju za najbolj primerno in učinkovito oglasno kampanjo. Z oglaševanjem pri nas je mogoče "nagovoriti" prav vašo ciljno skupino – prebivalce Obale, stare od 20 do 50 let, s srednjo ali višjo kupno močjo.

Zakaj prav radio?

Ker je po vseh raziskavah radio medij, ki mu zaupa največje število ljudi. Radio je dnevni spremljevalec številka 1. Za razliko od drugih medijev je radio dostopen kjerkoli in kadarkoli: pri zajtrku, med službo, pri kosilu, med vožnjo, pred in med nakupovanjem. Stopnja izogibanja oglasom, za razliko od televizijskih ali tiskanih, je v radijskem mediju bistveno nižja. Če so oglasi drugačni ali celo duhoviti, se lahko poslušalec tudi zabava, s tem pa dosežejo še večjo pozornost.

Zakaj ravno Capris?

Radio Capris je medij z daleč največjim lokalnim dosegom. Po uradni raziskavi agencije Media Pool ima več kot 50.000 tedenskih poslušalcev. Povprečen poslušalec je star 39 let, živi v eni izmed obalnih občin, ima srednjo ali višjo kupno moč ter dokončano srednjo šolo, visoko šolo ali fakulteto. Vemo, da originalne in interaktivne ideje, usmerjene na vašo ciljno skupino, neverjetno pripomorejo k prepoznavnosti vaše blagovne znamke ali storitve. Take ideje preverjeno prinesejo odlične rezultate!

Hitrost in prilagodljivost!

Za produkcijo oglasnega spota v koordinaciji z oglaševalcem poskrbi Radio Capris v najkrajšem možnem času. Radio Capris je izredno prilagodljiv medij, ki se hitro odzove na potrebe oglaševalcev. Program se oblikuje sproti, zato lahko sproti zastavljamo tudi posebne oglasne kampanje, in sicer v obliki posebnih promocijskih akcij, klasičnega oglaševanja, sponzorstev ... Dopuščamo prilagajanje po potrebi, ves čas pa uvajamo tudi nove, izredno kreativne načine promocij.

Stik med poslušalcem in oglaševalcem!

V svoj program nenehno vključujemo svoje poslušalce, zato ponujamo nešteto možnosti za interakcijo med poslušalcem in oglaševalcem, v realnem času!

Lokalnost

Lokalni medij je medij, ki mu poslušalci najbolj verjamejo. Tukaj je očitna prednost tudi za oglaševalce, čigar sporočilo takoj pridobi verodostojnost.

Kreativnost

Naša kreativna radijska ekipa je ves čas v aktivnem iskanju novih idej in pristopov, ki bi jih povezali tudi s svojimi oglaševalci.

 

Kdo nas posluša?

Povprečen poslušalec Radia Capris je star 39,7 let, živi v Kopru, Izoli, Ankaranu ali Piranu, ima srednjo ali višjo kupno moč ter dokončano srednjo šolo, visoko šolo ali fakulteto. Največji delež sicer predstavljajo poslušalci stari od 20 do 50 let.

Kaj poslušalec pričakuje od nas?

-    Najboljšo kombinacijo hitov iz njegove mladosti in hitov iz današnjih dni. Hiti, ki jih predvaja naš radio so preverjeni, testirani in zagotovo všečni najširšemu krogu poslušalcev!
-    Vsebine, ki se ga neposredno dotikajo. Vsebine, za katere mu je mar. Objektivno poročanje. In seveda največjo mero lokalnih informacij, brez odvečnega in nepotrebnega govora!
-    Pristnost, iskrenost in spoštovanje! Naša radijska postaja ni jukebox! Za pripravo vsebin in projektov so odgovorne osebe, ki imajo pri svojem delu vedno pred seboj – poslušalca!
-    Neposredni stik! Druženje z poslušalci na vsakem koraku je tisto, kar nam je najbolj pomembno. Vsak poslušalec je pomemben, vsakemu se želimo posvetiti tudi osebno.

NAJ SE VAS SLIŠI!

Oglasni blok

Oglasni blok je dolg povprečno 3 minute se pojavi dvakrat v vsaki uri. Pred in po oglasnih blokih se predvajajo v raziskavah najbolj priljubljene skladbe, kar pomeni, da je stopnja izogibanja oglasom pri nas minimalna.

Ekskluzivno pozicioniranje

Na najbolj atraktivni poziciji pred novicami ob polni uri je prostora le za en oglas. Gre za sekunde, kjer je pozornost poslušalca običajno največja.

Sponzorstva

S sponzorstvom programske vsebine lahko svojo blagovno znamko povežete z radijskim DJ-jem in s poslušalci. Sponzorstva se običajno zakupijo za daljši čas ali vsaj v trajanju nekaj tednov. Na ta način poslušalec vedno, ko prižge radijski sprejemnik, zagotovo zasliši vaše sporočilo. Vašo blagovno znamko lahko povežemo točno s tistim delom radijskega programa, kjer nam sledi največ poslušalcev, ki so hkrati vaša ciljna skupina. Vaš "brand" vključimo v samo najavo določenega dela programa in v promocijske spote, ki se predvajajo čez ves dan, na ta način pa bo poslušalec vašo blagovno znamko identificiral prav s točno določeno vsebino, ki mu je posebej blizu.

Primer?

a)    Jutro na Caprisu ti prinaša domača pekarna Istra.
b)    To je Jutro na Caprisu … z domačo pekarno Istra.
c)    Zjutraj se na Obali razvajamo ob hitih … in najboljših rogljičkih iz domače pekarne Istra.

Kaj se vam sliši bolje? Vsi trije primeri zagotavljajo odzivnost, odločitev pa je seveda vaša!

Promocije

Naša kreativna ekipa vsak mesec pripravlja več projektnih akcij, večjih in manjših. Laično jih lahko imenujemo tudi nagradne igre. Gre za magični trenutek, ki traja od enega do treh tednov, ko se radio in poslovni partner združita z namenom, da bi naredila nekaj velikega. Nekaj takega, o čemer bo govorila vsa Obala. Velike promocije prinašajo zelo pogosto pojavljanje vašega produkta ali storitve v programu Radia Capris. Tako v promocijskih spotih, kakor v govornih DJ intervencijah. Zadeva deluje, preverjeno. Projekte na Caprisu načrtujemo za več mesecev vnaprej.

Če razmišljate o tem, ali bi svojo blagovno znamko z nami povezali v veliko promocijo, vam pomagamo z naslednjimi iztočnicami:

-    Da, ker si želim nekaj več.
-    Da, ker želim imeti prednost pred konkurenco.
-    Da, ker potrebujem daljšo kampanjo po ugodni ceni.
-    Da, ker si želim utrditi položaj svoje blagovne znamke.
-    Da, ker si želim biti del programa najbolj poslušanega radia.
-    Da, ker želim, da me spozna vsa Obala.

KONTAKTI:

Marketing Radia Capris

 e- naslov: oglasi@radiocapris.si
t.: +386 (0)5 668 06 05
g.: +386 (0)41 839 248
f.: +386 (0)5 668 06 10

Marketing in projekti – Maja Koblar

 e- naslov: maja.koblar@radiocapris.si
t. +386 (0)5 668 06 05
g.: +386 (0)41 839 248
f.: +386 (0)5 668 06 10

Marketing – Tilen Pajek

 e- naslov: tilen.pajek@radiocapris.si
t. +386 (0)5 668 06 05
g.: +386 (0)41 839 248
f.: +386 (0)5 668 06 10

Marketing – Jerneja Zadel

 e- naslov: jerneja.zadel@radiocapris.si
t. +386 (0)5 668 06 05
g.: +386 (0)41 839 248
f.: +386 (0)5 668 06 10

Sodelovanje z Multirbrand media

Medijski hiši Radio Capris in Radio HIT sta v drugi polovici leta 2014 pričeli sodelovati s svetovalnim podjetjem MultiBrand Media International - MBMI iz ZDA, ki mu po vsem svetu zaupajo največje medijske hiše. Radio Capris in Radio HIT sta tako pridobila potrebno znanje in izkušnje, s katerimi lahko brez težav nastopita na zahtevnem radijskem oglaševalskem trgu, kjer se vsak dan soočata s potrebo po učinkovitih in ustvarjalnih rešitvah za oglaševalce in poslušalce.

Veterani radijskega programiranja in oglaševanja, kot so Bill Pasha (nekdaj CBS, Entercom, American Radio Systems, itd.), David Pearlman (nekdaj COO CBS Radio, Arbitron, RAB USA), Mary Jo MacLaughlin (redni profesor strateškega planiranja in kvalitativnega managementa na Southwest Florida University), ter Robert B. Deduš (svetovalec medijskim hišam po Evropi in na Bližnjem vzhodu), so poskrbeli za podporo in svežino v oglasnem ter programskem prostoru obeh medijskih hiš.

Izkušnje, znanje in učinkovitost takšne podpore so za oglaševalce in poslušalce tako Radia Capris kot Radia HIT zelo koristne. S tem sta obe radijski postaji postavljeni ob bok podjetjem, kot sta InfoNet in Radio Center, ki se s tovrstnimi svetovalci obkrožata že dobro desetletje.

Sicer pa so rezultati sprememb že slišni tako v programu kot tudi v pristopu do oglaševanja. V letu 2017 pa imata obe radijski postaji v načrtu nekaj udarnih akcij, s katerimi bosta zagotovo dosegli še večjo prepoznavnost v slovenskem radijskem prostoru.

Kot dosedanji ali bodoči oglaševalci lahko računate na to, da boste prejemali najboljše oglaševalske rešitve, povsem prilagojene slovenskemu prostoru in podprte z raziskavami trga, navad kupcev in glasbe.


Med drugim bo v letu 2017 na voljo kar nekaj dogodkov za oglaševalce, v okviru katerih bodo strokovnjaki za radijsko oglaševanje in programiranje odgovarjali na vaša vprašanja ter vam s praktičnimi primeri pokazali, kako lahko s pravilno uporabo in umestitvijo radijskega oglasa dosežete vrhunske prodajne rezultate.

Kontakt

Novinarska redakcija
e. redakcija@radiocapris.si
t. 05-6680-802

Marketing
e. oglasi@radiocapris.si

t. 05-6680-605
g. 041 839 248

Facebook
e. fb@radiocapris.si

Izgubljene živali
e. redakcija@radiocapris.si
t. 05-6680-802

Direktor
Stane Cencelj
e. stane.cencelj@radiocapris.si

Odgovorni urednik
Mitja Čehovin
e. mitja.cehovin@radiocapris.si
t. 05-6680-600

Odnosi z javnostmi
e. info@radiocapris.si
t. 05-6680-802

Vodja novinarske redakcije
Jana Pogačnik
e. jana.pogacnik@radiocapris.si
t. 05-6680-802

Vodja marketinga
e. oglasi@radiocapris.si
t. 05-6680-606
g. 041-839-248

Spletna stran in fotografija
Jaka Ivančič
e. jaka.ivancic@radiocapris.si
t. 05-6680-802

Poštni naslov
Radio Capris d.o.o.
Ulica 15. maja 10/b
6000 Koper

Prometne informacije
t. 080-107 9

SMS kontakt
t. 031-533-288

zadnje
zadnje
Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o možnih nastavitvah piškotkov

O piškotkih

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o možnih nastavitvah piškotkov

Sejni piškotki

To so piškotki, ki so potrebni za delovanje spletnega mesta.
'ngnSession' - glavni piškotek, ki vzdržuje sejo in se izbriše s potekom seje. Seja privzeto poteče po 2 urah
'OAID' - piškotek potreben za namene oglaševanja, ne shranjujemo nikakoršnih podatkov. Potreben je za preprečevanje podvojenih klikov ter dvojnega prikazovanja. Poteče po 1letu.
'ngnCookies' - piškotek, ki si za 364 dni zapomne vaše nastavitve glede piškotkov
'ngnFacebook' - piškotek, ki si za 364 dni zapomne vaše nastavitve glede Facebook piškotkov
'ngnTwitter' - piškotek, ki si za 364 dni zapomne vaše nastavitve glede Twitter piškotkov
'ngnGoogle' - piškotek, ki si za 364 dni zapomne vaše nastavitve glede Google piškotkov

Več o piškotkih


 Dovoljeno

Facebook piškotki

Piškotki za Facebook vtičnike, ki med drugim vključujejo gumb 'Všeč mi je' in možnost komentiranja izdelkov in novic. Piškotek za to storitev nastavi facebook.com v primeru, da ste to stran že kdaj prej obiskali in poteče v 2 letih.


 Dovoljeno

Twitter piškotki

Piškotki za Twitter vtičnike, ki med drugim vključujejo gumb 'Tweet' in možnost prikazovanja povezanih tweetov. Piškotek za to storitev nastavi twitter.com v primeru, da ste to stran že kdaj prej obiskali in poteče v 2 letih.


 Dovoljeno

Google piškotki

Vtičniki za Google+ platformo, ki vključuje +1 gumb. Piškotek za to storitev poteče po 6 mesecih.


 Dovoljeno