STUDIO: 05 6680 800
|
|
PROMET: 080 107 9

Show must go on (2022)

Pogledaš po časovnici in opaziš, da manjka napis “V. ROS 46”. K sreči (ali na žalost) nas je največji umetnik dirkanja minulega MotoGP obdobja na to privadil.

Priznam, navajen sem bil poiskati njegovo ime na lestvici, da bi videl, kako mu gre. Kdo pa ni. Še tisti, ki mu niso bili naklonjeni (morda celo raje kot Valentinovi privrženci), so pogledali kje je. V zadnjih letih veliko raje kot do leta 2016. Ampak Rossi se je dirkanju na najvišjem nivoju odrekel in se odpravil novim bitkam naproti. Ti bodo na štirih kolesih. Z Audijem in z otroškim vozičkom.

Da, ker Valentino je poskrbel, da se še na prvi dan dirkanja v sezoni 2022 govori o njem. Življenjska sopotnica mu je podarila hčerko, Giulietto, ki bo sedaj pod drobnogledom medijev, kot se neizbežno zgodi otroku enega najbolj uspešnih športnikov vseh časov in izredno priljubljene modelke.

A MotoGP se zaradi tega ne bo ustavil. V Katarju je vedno bilo vroče, pa ne samo zaradi klime. Že prvi treningi so pokazali napovedane dogodke: Svetovnega prvaka, ki mora ubraniti naslov z najpočasnejšim dirkalnikom in izredno neugodnim moštvenim kolegom. Ranjenega bikoborca, ki se po diplopiji in poškodbi roke, ki bi ga lahko stala kariere, vrača z vso nakopičeno jezo in željo po dokazovanju. Mir-nega dečka, ki napoveduje boj sedaj, ko so mu končno dali pravo sredstvo, da lahko upraviči svoj naslov, ki nekaterim deluje še vedno podarjen. In, za slajši finale, učenca najbolj opevanega motociklista vseh časov, ki lahko v svojo domovino prinese od leta 2007 težko pričakovano lovoriko.

Povprečna starost dirkačev je 26 let in pol, v igri je 8 Ducatijev, 4 Honde, 4 Yamahe, 4 KTMi, 2 Suzukija in 2 Apriliji, 24 lačnih dirkačev, ki se gibljejo v dobri sekunde razlike. 21 dirk je na sporedu. Ni dovolj dobrih izgovorov, da bi kdo trdil, da sedaj MotoGP ne bo več zanimiv.