DUCATI LENOVO team vstopa v novo sezono kot branilec konstruktorskega naslova iz 2020. Kako se pripravljajo na še eno sezono med Covidom19 in novima dirkačema?

Rdeči so pokazali vso svojo lepoto. Vse bolj rdeči, vse bolj vesoljski. V zadnjih nekaj sezonah so njihovi aduti včasih presenečali, a tudi razočarali. Kljub ogromnemu vložku, ki ga tovarna iz Bologne vsakič znova investira v projekt MotoGPja, jim je prvenstvo dirkačev zbežalo za kakšno točko. Andrea Dovizioso je bil tisti, ki so ga zadnja leta skozi postavljali pred dejstva: nima pravega mišljenja, ni konstanten, ni v dobrem razmerju z Gigijem Dall'Igno. Vse to so mu šteli kot razlog, da ni postal svetovni prvak kraljevega razreda. Zato Ducati po številnih izzivih, velikih imenih in dodatnem vložku s strani podjetja, stavi na dva dirkača, ki skupaj štejeta le eno zmago (pa še ta je bila posebna in na drugem agregatu - Jack Miller na Hondi v Assnu 2016) v MotoGP.
Luigi (Gigi) Dall'Igna pravi: "Vedno se da izboljšati, tako dirkač svoj stil vožnje, kot mi s tehnološkimi dodatki. Letošnji razvoj agregata je zamrznjen, zato moramo biti inovativni. Potrebujemo dobro osnovo, da se lažje prilagajamo vsaki situaciji."
Na vprašanje ali je Suzuki zmagal prvenstvo zaradi boljšega motorja, ali je bilo posrečeno, odgovarja: Okoliščine so bile posebne, konec koncev so tudi oni od nas določene stvari ponovili v zadnjih letih, aerodinamična krilca, denimo.
Jack Miller je Ducatija že vajen. Tudi v pretekli sezoni je bil deležen določenih tehnoloških posodobitev, njegovi rezultati pa so bili povsem enakovredni tistim od Doviziosa in Petruccija. "Lani sem imel veliko težav z zadnjo pnevmatiko. Prestop v tovarniško ekipo ne predstavlja nobenega večjega bremena. Tu sem, da bi bil najboljši jaz, svoja najboljša različica." Treniranje, pravi, ne pripravi dirkača na dirkanje z MotoGP dirkalnikom. Najbolj se približa vožnja s cestnim motociklom, vendar samo zaradi drže telesa, oči in osredotočenosti.


Na drugi strani pa se je Pecco počutil izredno ganjen ob tem, ko je na svojem letošnjem dirkalniku ugledal številko 63. "Zame je to uresničitev sanj. Od nekdaj sem želel na tovarniški motor, na točno ta motor in v to ekipo. Moj cilj je zmagovati, lani mi je prva zmaga ušla za 6 krogov (v Misanu) in nikakor si ne smem privoščiti biti izven najboljše peterice. Mislim, da je to nedvomno največji izziv moje kariere." Svoje vzpone in padce v lanski sezoni je opravičil s težavami, ki mu jih povzroča nižja temperatura asfalta: "Ko je asfalt nekoliko hladnejši, izgubim nadzor nad prednjim kolesom, na tem sem vso zimo delal". Kako je opisal svoj lanski dirkalnik svojima rojakoma Enei Bastianiniju in Luci Mariniju? "Povedal sem jim, da morata biti mirna in naredimi čim več krogov, drugo bosta spoznala kmalu". Bagnaia je tudi edini tekmovalec iz akademije VR46, ki vozi za tovarniško ekipo, saj so tako Rossi, kot Morbidelli in Marini v satelitnih ekipah.