STUDIO: 05 6680 800
|
|
PROMET: 080 107 9

Yamaha NI v krizi

Letošnja sezone šteje 14 dirk, pol teh si je že zagotovila tovarna Yamahe. Govoriti o krizi moštva iz Iwate nima nobenega smisla.

Kako lahko govorimo, da Yamaha ni dober dirkalnik? Pol sezone so odnesli domov, kljub težavam, ki so jih imeli z agregatom in kvarljivimi ventili. Kljub vsemu, se znajdejo posamezniki, ki govorijo, da je Yamaha v krizi. Kakšni krizi?
Prej kot krizi Yamahe bi morali govoriti o krizi tovarniškega moštva Monster. O krizi dirkačev. O krizi celotne Yamahine ekipe, ki več kot očitno ni kos spremembam. Iz tega gre izvzeti zgolj četrtino dirkalne Yamahe – ekipa Franca Morbidellija je namreč dokazala največ. Ramon Forcada, bivši tehnični vodja Jorgeja Lorenza pri Yamahi dokazuje, da je tisti, ki še vedno najbolje pripravi dirkača, dirkalnik in ekipo. 3 zmage za Franca (in Quartararoja), v zadnjem delu sezone je bil izredno konkurenčen in je trenutno najbolje uvrščeni Yamahin dirkač.

Quartararo je silil in na vse pretege želel priti do tovarniške Yamahe, saj bi potem lahko izbiral tudi pot do razvoja, odločal o komponentah. Maverick Vinales je povedal, da so se sprejemale odločitve, ki niso bile dobre za Yamaho, za njega. Rossi pa … je v zadnjih letih naletel na gluha ušesa. Če obstaja stavek, ki smo ga že slišali z njegovih ust je, da daje napotke, ki ne padejo na plodna tla. Letošnja sezona je njegova najslabša v MotoGP od leta 2001.
Vsi trije bi danes najraje prešli na starejšo različico Yamahe. Kdo od dirkačev oz. Yamahe bo prevzel odgovornost za napačne odločitve?
Morda nihče, glede na število zmag. Morda je čas, da tudi dirkači naredijo Mea culpa. Da Lin Jarvis premisli, če je enkrat toliko smotrno zamenjal kakšnega člana ekipe, kakšnega inžinirja, morda mehanika. Nekoga. Ali nekaj. Sicer je težko gledat in razumeti dolge nosove po tem, ko je kar pol sezonskih zmag njihovih. Nekaj ne »štima«.