STUDIO: 05 6680 800
|
|
PROMET: 080 107 9

Poslušanost in oglaševanje

Capris je najbolj poslušan radio na Primorskem in radio s sodobnim radijskim formatom, namenjen poslušalcem, ki živijo na Obali in tistim, ki imajo Obalo preprosto radi. Oglaševanje na Radiu Capris je zato najboljša izbira! Jaaa, vemo, sliši se kot »zguljena TV prodaja«, kjer vas vsi prepričujejo o tem, kako so najboljši, zagotavljajo vam »vse živo« … Ampak saj veste – ko je govora o poslu, štejejo številke, reference in konkretni rezultati! Nikomur ni do tega, da bi svoj finančni vložek zapravil za nekaj, kar ne prinaša prav skoraj nobenih rezultatov. Imamo že 50.000 dnevnih in 90.000 tedenskih poslušalcev, ki jih ne damo za nič na svetu! Ne vemo sicer, če smo najboljši, se pa vseh 365 dni v letu trudimo zabavati, informirati, pomagati in biti preprosto zaupanja vreden sopotnik. Ta trud se je obrestoval že večkrat, posebne rekorde poslušanosti pa je prineslo prav letošnje leto. Danes vam lahko ponudimo platformo, kjer bo vaš vložek v oglaševanje dejansko izkoriščen v najboljši možni meri! 

 

To so naše uradne številke:

  • 50.000 dnevnih poslušalcev;
  • 90.000 tedenskih poslušalcev;
  • 70.000 sledilcev na Facebooku;
  • 7.000 sledilcev na Instagramu;
  • 200.000 obiskov spletne strani mesečno;
  • 19.000 nalepk zvestobe na avtomobilih poslušalcev;
  • 13.000 prometnih informatorjev;
  • 51 % delež poslušanosti v ciljni skupini na področju Obale;
  • Od 3 do 6x višja poslušanost od drugih radijskih postaj;
  • Nešteto možnosti predstavitev;

Vir poslušanosti: Ninamedia, september 2020

 

KONTINUIRANA RAST ŠTEVILA TEDENSKIH POSLUŠALCEV

Da je oglaševanje na Radiu Capris izjemno učinkovito, potrjujejo številni zadovoljni poslovni partnerji, s katerimi naša radijska postaja sodeluje že vrsto let. To so številni večji in manjši trgovci, avto saloni, gostinski lokali, avtopralnice, organizatorji prireditev, zavarovalnice, bencinski servisi, fitnesi … Z nekaterimi odlično sodelujemo že več kot 20 let!

Radio Capris zagotavlja najboljše dosege posameznih oglasnih akcij, poleg tega pa kampanje usmeri na točno določeno ciljno skupino – prebivalstvo, ki živi na področjih občin Koper, Izola, Piran, Ankaran, Hrpelje-Kozina in Ilirska Bistrica. Tovrstnih kampanj na nacionalnih radijskih postajah ne morete izvesti, sploh pa posamezno oglasno sporočilo ali promocija na Radiu Capris doseže neprimerno več ljudi. Podatki Ninamedie namreč kažejo, da ima Capris v ciljni skupini 50 % delež poslušanosti (podatek za obdobje junij – september 2020), kar predstavlja skoraj 4x višjo poslušanost od radijske postaje, ki je na drugem mestu.

Radio Capris je že vrsto let vsakdanji sopotnik najširšega kroga prebivalcev in je medij, ki mu ljudje najbolj zaupajo. Je prijatelj, ki informira, zabava, daje energijo, širi pozitivne zgodbe in podpira lokalno prebivalstvo na vseh področjih družbenega življenja v regiji. Je močan podpornik lokalnega športa in organizator najodmevnejših dobrodelnih akcij v lokalnem okolju. Je tudi organizator najbolj odmevnih dogodkov: prvega in edinega Boat party-ja v zgodovini, večkrat letno razprodanega Caprisovega koncerta in drugih odmevnih projektov na terenu. Pristen stik s poslušalci na ulicah in kavica z njimi »kar tako« pa so tisto, na kar smo na Caprisu najbolj ponosni. Na kratko: Capris diha z lokalnim okoljem na vsakem koraku!

 

In kar je najlepše: v vse našteto lahko povežemo tudi VAS! Kako?

Nekateri prisegajo na klasične spote v oglasnih blokih, drugi želijo z nami ustvariti večje promocije (ali nagradne igre, kot se jim je reklo včasih). Mnogim ustreza »brand« oglaševanje, ki utrjuje prepoznavnost lastne blagovne znamke, na način: »Najbolj poslušan jutranji šov v družbi pregrešno dobre kave 'BRAND'«.

 

Zelo dobro poznamo naših 86.000 poslušalcev in vemo, kaj jim je všeč in kako jim približati posamezno vsebino oz. izdelek.

Imate radi številke? Jasno! V nadaljevanju še nekaj podatkov o tem, kdo so poslušalci Radia Capris. Vir podatkov je tudi v tem primeru agencija Ninamedia.

  • Ženske proti moškim? Zmaga za ženske! :) Capris ima 51 % poslušalk in 49 % poslušalcev!
  • Večina (kar 33 %) naših poslušalcev predstavlja najbolj aktivno prebivalstvo, torej tiste, ki so stari od 30 do 39 let. Pri treh konkurenčnih radijskih postajah »večino« predstavljajo starejši poslušalci. Največji delež poslušalcev Radia Capris sicer predstavljajo prebivalci, ki so stari med 20 in 55 let.
  • Kar 48 % poslušalcev ima končano višjo šolo ali več – ta delež je občutno višji v primerjavi s konkurenčnimi radijskimi postajami.
  • Preko 90 % poslušalcev je zaposlenih, samozaposlenih ali študentov.
  • 89 % poslušalcev živi na Primorskem, vse bolj priljubljen pa Capris postaja tudi v ljubljanski in mariborski regiji!



Zakaj Radio Capris?

Ker je daleč najbolj poslušana radijska postaja na Obali in širše. Ker je v letu 2020 postal tudi najbolj poslušan radio na Primorskem. Ker je eden od najbolj priljubljenih radiev v Sloveniji. Ker še vedno beleži kontinuirano rast poslušanosti!

Ker vam kampanjo pripravi na način, da bo pritegnila lokalno prebivalstvo – oglas lahko posnamemo tudi v istrskem dialektu in z domačimi glasovi, ki jim ljudje zaupajo. Vaša kampanja lahko, poleg predstavitve v programu, vsebuje še kombinacijo drugih platform, kjer je Capris daleč pred vsemi: na največji primorski Facebook strani in Instagram profilu, s pomočjo atraktivnih terenskih akcij med ljudmi …

Radio Capris je med vsemi radijskimi postajami na Primorskem tisti, ki med svojimi poslušalci uživa najvišjo stopnjo zaupanja. Tudi sicer velja, da je lokalni medij tisti, ki mu poslušalci najbolj zaupajo. Na ta način na verodostojnosti pridobijo tudi oglasna sporočila.

 

Zakaj sploh oglaševati na radiu?

Radio je celovit medij in dnevni spremljevalec številka 1! Poslušalci se povežejo s programom, voditelji, glasbo – 24 ur dnevno, 7 dni v tednu! Radio je po vseh svetovnih raziskavah edini od »tradicionalnih medijev«, ki mu priljubljenost ne upada. Medtem ko se navade gledalcev TV spreminjajo (večje izogibanje oglasom zaradi časovnega zamika), naklade tiskanih izdaj iz leta v leto upadajo, vsiljivi oglasi na spletnih portalih in družbenih omrežjih pa so vse pogosteje spregledani, stopnja izogibanja oglasom na radijskih postajah ostaja med najnižjimi, kar potrjujejo tudi številne neodvisne raziskave. To z drugimi besedami pomeni, da radijsko postajo med oglasi zamenja zanemarljiv del poslušalcev.

Nenazadnje pa ni zanemarljiv podatek, da je radio edini medij, ki je dostopen čisto povsod – med tuširanjem, ob zajtrku, med vožnjo ali tik pred (med) nakupovanjem, na delovnem mestu, na javnih mestih ali ob drugih opravilih. Noben drug medij ni dostopen na tolikih mestih kot radio. Brez težave se ga lahko posluša na radijskem sprejemniku, radio budilki, avtomobilskem sprejemniku, mobilnem aparatu, računalniku in TV sprejemniku …

Radio Capris je sicer prisoten na velikem številu javnih mest po vsej Obali – na bencinskih servisih, v lokalih, trgovinah, zdravstvenih ambulantah in na avtobusih.

 

Še vedno ne veste, kateri tip oglasa ali promocije bi izbrali?

Možnosti za neposredno interakcijo med poslušalci in oglaševalci je nešteto! Lahko se nam pridružite pri oddajanju s plaž, na Boat partyju, pri organizaciji koncerta ali piknika s poslušalci, skupaj lahko zasnujemo odmevno terensko promocijo, predstavite se lahko z navadnim radijskim oglasom ali ekskluzivnim pozicioniranjem (na mestih, kjer je pozornost poslušalca največja) in kot sponzor enega od programskih sklopov (Promet za Obalo, Vreme za Obalo, La Bella & La Bestia, Caprisov 6 pack, Na poti domov …).

Vašo blagovno znamko povežemo točno s tistim delom programa, kjer nam sledi največ poslušalcev, ki so hkrati vaša ciljna skupina. Vaš »brand« vključimo v same najave določenega programskega sklopa, na ta način pa bo poslušalec vašo blagovno znamko zagotovo identificiral s točno določeno vsebino, ki mu je posebej blizu.

Veliko možnosti privlačnih predstavitev ponujajo tudi naša družbena omrežja, kjer beležimo nadpovprečne interakcije – tako z video vsebinami, t.i. »Facebook live-i«, kakor tudi nagradnimi igrami.

Vsi projekti, načrti in storitve so usmerjeni v ustvarjanje zanesljivosti in dolgoročnega odnosa, ki ga nadgrajujemo z inovativnostjo, drugačnostjo in prilagodljivostjo.

 

Vas zanima več?

Z največjim veseljem vam bodo svetovali Lina Kaldana, Irena Hribar, Tilen Pajek ali Marko Kotnik. Za vas bodo našli najboljši koncept predstavitve, ki bo zagotovila hiter učinek.

Ni pomembna ideja, ključna je prava ideja! Tista, ki se bo slišala naravnost fantastično!

Verjamemo, da domačini že dobro poznate našo zgodbo, poslovni partnerji iz drugih delov Slovenije pa nas spoznajte tukaj.

Tilen Pajek
Irena Hribar
Lina Kaldana
Marko Kotnik

Radio Capris CGP in banner