STUDIO: 05 6680 800
|
|
PROMET: 080 107 9

Se dobimo pri Soči? Rumena blagovnica je bila zgrajena pred natanko 50 leti!

Trgovsko podjetje Soča je bilo ustanovljeno leta 1954. Po skromnem začetku je doživelo relativno hiter razvoj. Mogočna rumena blagovnica je vrata prvič odprla leta 1970 (nekateri viri sicer navajajo letnico 1971). Soča je postalo največje lokalno trgovsko podjetje za prodajo tekstila in tehničnega blaga, v najboljših časih pa je zaposlovala skoraj 300 zaposlenih. "Dobimo se pri Soči!" stavek, ki ga je še danes slišati iz ust mnogih Koprčanov. Že kar nekaj časa je minilo od nepreklicnega zaprtja velike blagovnice, a Soča, hočeš nočeš, ostaja del našega vsakdana. Bohotila se je tudi s prvimi tekočimi stopnicami daleč naokoli. Tudi zaradi teh so v blagovnico radi zahajali predvsem najmlajši, starši pa so medtem nakupovali oblačila, kozmetiko, plošče in šolske potrebščine. "Lepo je bilo, ker je bilo vse na kupu," se danes z nostalgijo spominjajo starejši.

"Že od vsega začetka je bila Soča nekaj posebnega. Bila je edina trgovina daleč naokoli s tako široko ponudbo. Za mlade je bila zanimiva predvsem zato, ker je imela v ponudbi tudi zelo popularne kavbojke Levis," se zlatih časov rumene blagovnice spominja njen dolgoletni poslovodja Zdravko Urbančič. Ob njegovem prihodu je v Soči uvedel oddelek s pestro ponudbo CD plošč in opreme za glasbenike. V devetdesetih letih je blagovnica gostila tudi znane primorske glasbenike, tam pa so nastopili tudi t.i. "glasbeni idoli" tistega časa, kot so Power Dancers, Game Over in mnogi drugi, ki so na parkirišče Soče privabili na stotine oboževalcev.

Posebnost prodajalne je bil izredno prijazen personal: "Vsi so bili domačini. Vsak se je posvetil kupcu. Vse je potekalo na zelo osebnem nivoju in to je blagovnici dalo poseben čar," pravi Urbančič.

Vodilni so bili zelo odprti za predloge in ideje zaposlenih, pojasnjuje Zdravko. Proti koncu prejšnjega tisočletja je Sočo prevzel eden od velikih trgovcev, ki je v ponudbo vnesel svoj asortiman in lokalnemu okolju "vsilil" ponudbo, ki je bila dostopna že drugje, kar je bil nekakšen "začetek konca" blagovnice Soča, dodaja.

Zelo prepoznaven radijski oglas za Blagovnico Soča:

Ali veste, da se na Caprisu vsak dan spominjamo nepozabnih 90-tih let? Vsak dopoldan vam Žiga odvrti mix 6 hitov iz točno določenega leta, ob četrtkih in petkih po 20. uri pa se odpravimo na plesišča obalnih diskotek, ki so mnogim predstavljale "drugi dom" med letoma 1990 in 1999. Playliste vseh oddaj najdete tukaj.

Sledeče tri fotografije so last Daria Stepančiča (vir: Facebook skupina Koper, kot je bil nekoč):