STUDIO: 05 6680 800
|
|
PROMET: 080 107 9

Letošnja dobrodelna akcija zelo uspešna tudi s pomočjo Eurospina

Letošnja dobrodelna akcija Hladilnik toplega srca je zelo posebna v vseh pogledih. "Pričakovali smo, da bodo glede na težje čase ljudje pristopali bolj zadržano in zato darovali manj. A odziv prebivalcev in poslušalcev nas je res presenetil. Lahko kar rečem, da je neverjeten,« je danes razkril Mitja Čehovin, naš odgovorni urednik.

Presenetil je tudi odziv lokalnih podjetij in športnih klubov. Koprski nogometaši so denimo pripeljali do konca napolnjen kombi različnih dobrin, podjetja pa samoiniciativno donirala visoke zneske za pomoč družinam, za kar smo jim radijci iz srca hvaležni.

Hladilniku toplega srca so se letos pridružili tudi pri Eurospinu. V šest lokalnih poslovalnic so postavili zabojnike, v katere kupci odlagajo prispevke za Caprisovo dobrodelno akcijo. Tudi v tem primeru je odziv res velik. Zbrane dobrine sproti pakirajo člani društev prijateljev mladine iz Kopra, Pirana in Sežane. V obliki lepih prazničnih paketov jih praktično vsak dan (že ves mesec) dostavljajo družinam z Obale, ki se soočajo z res veliko stisko. 

Preberi tudi: Želim si, da bi mi Božiček eno čokoladico prinesel ...

Tudi sodelovanje z Eurospinom je letos pripomoglo, da bo akcija, kot vse kaže, rekordno uspešna. Košare so bile že večkrat dodobra napolnjene, v Eurospinovi poslovalnici v Ilirski Bistrici pa so interno akcijo zbiranja dobrin izpeljali tudi sami zaposleni.

Eurospin z Zvezo prijateljev mladine Slovenije sodeluje tudi pri drugih dobrodelnih projektih, o katerih je v našem pravljičnem studiu danes spregovorila Natalija Pagon, vodja marketinga pri Eurospinu: